Departamento de
Traducción e Interpretación

BITRA. BIBLIOGRAFÍA DE INTERPRETACIÓN Y TRADUCCIÓN

 
Volver
 
Tema:   Interpretación. Pedagogía. Suráfrica.
Autor:   Verhoef, Marlene & Theodorus du Plessis (eds.)
Año:   2009
Título:   Multilingualism and educational interpreting: Innovation and delivery
Lugar:   Hatfield
Editorial/Revista:   Van Schaik
Idioma:   Inglés.
Tipo:   Libro.
ISBN/ISSN/DOI:   ISBN: 9780627027772.
Resumen:   A selection of papers from a colloquium on educational interpreting held during July 2007 at the annual joint linguistics and applied linguistics conference in Portchefstroom, and a continuation of the series called studies in language policy in South Africa. Aims to create a forum whereby scholars and language policy makers can exchange information and ideas on language policy in South Africa, within the context of the larger debate on the institutionalisation of multilingualism in the world. Includes a few additional papers from other conferences. [Source: Publisher]
Impacto:  
 
 
2001-2019 Universidad de Alicante DOI: 10.14198/bitra
Comentarios o sugerencias
La versión española de esta página es obra de Javier Franco
Nueva búsqueda
European Society for Translation Studies Ministerio de Educación Ivitra : Institut Virtual Internacional de Traducció asociación ibérica de estudios de traducción e interpretación