Departamento de
Traducción e Interpretación

BITRA. BIBLIOGRAFÍA DE INTERPRETACIÓN Y TRADUCCIÓN

 
Volver
 
Tema:   Interpretación. Signos. Pedagogía.
Autor:   Hillert, Gudrun (ed.)
Año:   2003
Título:   Gehörlose in der nachshulischen Bildung. Zur Situation gehörloser Lernender an Hochschulen und in berruflichen Bildungseinrichtungen aus der Sicht von GebärdensprachdolmetschenInnen und Betroffenen [Education of deaf people after school. On the situation of deaf students at university and in vocational educational institutions from the point of view of sign language interpreters and affected people]
Lugar:   Magdeburg
Editorial/Revista:   Hochschule Magdeburg-Stedal
Idioma:   Alemán.
Tipo:   Libro.
Impacto:   1i- Grbic, Nadja . 2009. 3827cit
Agradecimientos:   Record supplied by Roxana Antochi (September, 2011). Title translated by Héctor Bolorinos.
 
 
2001-2019 Universidad de Alicante DOI: 10.14198/bitra
Comentarios o sugerencias
La versión española de esta página es obra de Javier Franco
Nueva búsqueda
European Society for Translation Studies Ministerio de Educación Ivitra : Institut Virtual Internacional de Traducció asociación ibérica de estudios de traducción e interpretación