Departamento de
Traducción e Interpretación

BITRA. BIBLIOGRAFÍA DE INTERPRETACIÓN Y TRADUCCIÓN

 
Volver
 
Tema:   Interpretación. Pedagogía.
Autor:   Varios autores. Various authors.
Año:   2009
Título:   International Journal of Interpreter Education (IJIE)
Lugar:   http://www.cit-asl.org/index.html
Editorial/Revista:   CIT (Conference of Interpreters Trainers)
Idioma:   Inglés.
Tipo:   Revista.
ISBN/ISSN/DOI:   ISSN: 21505772.
Disponibilidad:   Acceso abierto.
Resumen:   One volume is produced per year. There is a rolling call for manuscripts – which are due March 30 for publication in November of the same year. The International Journal of Interpreter Education (IJIE) is a pioneering journal covering topics of interest to all those researching and working in interpreter education. The Editors welcome material on any aspect of interpreter education theory, policy, application or practice that will advance thinking in the field. IJIE addresses issues of current and future concern to interpreter educators, encouraging interdisciplinary discussion. [Source: Editors]
Comentarios:   Publishing status: Active. Further information at: http://www.cit-asl.org/journal.html
 
 
2001-2020 Universidad de Alicante DOI: 10.14198/bitra
Comentarios o sugerencias
La versión española de esta página es obra de Javier Franco
Nueva búsqueda
European Society for Translation Studies Ministerio de Educación Ivitra : Institut Virtual Internacional de Traducció asociación ibérica de estudios de traducción e interpretación