Departamento de
Traducción e Interpretación

BITRA. BIBLIOGRAFÍA DE INTERPRETACIÓN Y TRADUCCIÓN

 
Volver
 
Tema:   Interpretación. Calidad. Problema. Pedagogía.
Autor:   Slatyer, Helen
Año:   2015
Título:   Multilingual Interpreter Education Curriculum Design and Evaluation
Lugar:   Sydney https://www.researchonline.mq.edu.au/vital/access/services/Download/mq:44506/SOURCE1?view=true
Editorial/Revista:   Macquarie University
Páginas:   268
Idioma:   Inglés.
Tipo:   Tesis.
Disponibilidad:   Acceso abierto.
Resumen:   This thesis reports on a study that set out to design, trial and evaluate a multilingual curriculum model that would be suited to the education of interpreters from smaller language communities in Australia. Drawing on constructivist and transformationist models of education, the curriculum model was developed from a reflective and collaborative action research orientation. The interdisciplinary research design draws on interpreting studies, education, evaluation and applied linguistics to inform the design and evaluation processes. [Source: Author]
Impacto:   1i- Crezee, Ineke Hendrika Martine; Wei Teng & Jo Anna Burn. 2017. 7235cit
 
 
2001-2019 Universidad de Alicante DOI: 10.14198/bitra
Comentarios o sugerencias
La versión española de esta página es obra de Javier Franco
Nueva búsqueda
European Society for Translation Studies Ministerio de Educación Ivitra : Institut Virtual Internacional de Traducció asociación ibérica de estudios de traducción e interpretación