Departamento de
Traducción e Interpretación

BITRA. BIBLIOGRAFÍA DE INTERPRETACIÓN Y TRADUCCIÓN

 
Volver
 
Tema:   Pedagogía.
Autor:   Varios autores. Various authors.
Año:   2016
Título:   The TETS Journal (The Journal of Translator Education and Translation Studies)
Lugar:   Crakow http://www.tetsjournal.org/
Editorial/Revista:   Jagiellonian University of Cracow
Idioma:   Inglés
Tipo:   Revista
ISBN/ISSN/DOI:   ISSN: 24513504.
Disponibilidad:   Acceso abierto
Resumen:   The Journal of Translator Education and Translation Studies (TETS) is a free, online and blind peer-reviewed academic journal, published on an open access basis. The journal is addressed to researchers from all over the world with a particular interest in translation pedagogy but also Translation Studies, at large. It provides a platform for those who wish to discuss conceptual frameworks, dispute the historical, social, institutional and cultural dimensions of translation, share research methodologies and publicise the experience, achievements and research findings of themselves and their institutions with a view to acknowledging and strengthening the academic status of translation pedagogy as well as Translation Studies. [Source: Editors]
Comentarios:   Publishing status: Active.
 
 
2001-2019 Universidad de Alicante DOI: 10.14198/bitra
Comentarios o sugerencias
La versión española de esta página es obra de Javier Franco
Nueva búsqueda
European Society for Translation Studies Ministerio de Educación Ivitra : Institut Virtual Internacional de Traducció asociación ibérica de estudios de traducción e interpretación